+48 24 2643791
biuro@netdata.pl
To nowoczesna strategia zarządzania, która polega na oddaniu na zewnątrz (partnerowi zewnętrznemu) zadań niezwiązanych bezpośrednio z podstawową działalnością firmy.
Dzięki temu firma może skupić swoje zasoby i środki finansowe na tych obszarach, w których osiąga przewagę konkurencyjną. Przedsiębiorstwo, decydując się na outsourcing IT, zapewnia sobie najwyższą jakość usług w oparciu o doświadczoną i wysoko wykwalifikowaną kadrę, gwarantującą stworzenie profesjonalnej strategii rozwoju IT, odpowiadającej potrzebom biznesowym Klienta. Outsourcing IT pozwoli również w łatwy sposób kontrolować i optymalizować budżet, zmniejszyć nakłady na utrzymanie infrastruktury, a także obniżyć, a nawet zredukować wydatki na zatrudnienie pracowników czy szkolenia w obrębie IT.
Podstawowe elementy projektów outsourcingowych NETDATA to, między innymi, dobrze zdefiniowany przedmiot umowy, precyzyjne określenie oczekiwań i możliwości, zaufanie i partnerstwo w stosunkach stron. Docelowe rozwiązanie powstaje zawsze jako odpowiedź na wymagania Klienta. Pozwala to osiągnąć rozwiązania, które są najbardziej korzystne dla naszych Klientów.
Decydując się na outsourcing usług, można określić nie tylko działania, które zostaną przekazane firmie zewnętrznej, ale również ich zakres. Może to być:
-pełny/całkowity outsourcing usług, czyli przekazanie wybranych procesów biznesowych w całości naszej firmie. Oznacza to rezygnację z całego działu IT oraz zatrudnienie zewnętrznych specjalistów z tej dziedziny.
-selektywny/częściowy outsourcing usług, czyli zlecenie realizacji tylko pojedynczych zadań z danego obszaru działań. Może to być korzystanie z usługi informatycznej naszej firmy wyłącznie w przypadku awarii
Korzyści finansowe
· Stały poziom kosztów obsługi (abonament miesięczny określony w umowie),
· Gwarancja redukcji kosztów w obrębie obsługi IT
· Gwarancja optymalizacji parametrów i związanych z nimi kosztów zewnętrznych (łącza, aktualizacja sprzętu, licencje etc.)
· Redukcja kosztów związana z podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
· Opłata za outsourcing stanowi koszt uzyskania przychodu
· Gwarancja doboru optymalnych rozwiązań IT dopasowanych do potrzeb biznesu
Korzyści strategiczne
· Gwarancja kompleksowej obsługi systemów informatycznych
· Odpowiednie dopasowanie informatyki do potrzeb biznesu
· Możliwość skupienia się jedynie na kluczowej działalności,
· Łatwy dostęp do wiedzy (know-how) dotyczącej organizacji pracy IT
· Gwarancja stworzenia profesjonalnej strategii rozwoju IT odpowiadającej potrzebom biznesowym,
· Dostęp do najnowszych technologii
· Zabezpieczenie przed odejściem z pracy przeszkolonego pracownika
· Konsulting zawarty w cenie usługi
· Gwarancja ciągłości pracy systemów informatycznych
· Klarowny sposób oceny jakości, gwarantowany umową SLA (Service Level Agreement).
Outsourcing jest obecnie jedną z najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem, która przynosi wielorakie korzyści.
Zastosowanie outsourcingu IT w działalności firmy pozwala na redukcję kosztów materialnych (obejmujących nakłady na infrastrukturę teleinformatyczną), osobowych i organizacyjnych. Przekazanie przez firmę swojej działalności informatycznej usługodawcy zewnętrznemu, pozwala jej na koncentrację na głównym przedmiocie działalności, a zarazem umożliwia dostęp do najnowszych technologii i nowoczesnych i efektywnych rozwiązań informatycznych.
Co obejmują usługi outsourcingowe:
1. Administracja serwerami
2. Zarzadzanie infrastrukturą sieciową
3. Doradztwo i optymalizacja
4. Audyt informatyczny
5. Wdrożenia
6. Praca zdalna
7. Sprzęt i oprogramowanie
8. Dedykowana chmura
NETDATA Piekarski Spółka Jawna
ul. Kochanowskiego 22a lok 7, 09-400 Płock
biuro@netdata.pl
+48 24 264 37 91
NIP: 774 318 24 04
EU VAT: PL 774 318 24 04
REGON: 142722648
KRS: 0000372317
Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.
Copyright © 2025 netdata.pl