NASZE ROZWIĄZANIA
TO DOBRY WYBÓR


Dzięki kompleksowej ofercie usług informatycznych umożliwiamy
naszym Klientom realizację ich celów biznesowych.

Slider

OUTSOURCING

Outsourcing informatyczny w skrócie Outsourcing IT – jest nowoczesną strategią zarządzania, która polega na oddaniu na zewnątrz (partnerowi zewnętrznemu) zadań niezwiązanych bezpośrednio z podstawową działalnością firmy.

Dzięki temu firma może skupić swoje zasoby i środki finansowe na tych obszarach, w których osiąga przewagę konkurencyjną. Przedsiębiorstwo, decydując się na outsourcing IT, zapewnia sobie najwyższą jakość usług w oparciu o doświadczoną i wysoko wykwalifikowaną kadrę, gwarantującą stworzenie profesjonalnej strategii rozwoju IT, odpowiadającej potrzebom biznesowym Klienta. Outsourcing IT pozwoli również w łatwy sposób kontrolować i optymalizować budżet, zmniejszyć nakłady na utrzymanie infrastruktury, a także obniżyć, a nawet zredukować wydatki na zatrudnienie pracowników czy szkolenia w obrębie IT.

Podstawowe elementy projektów outsourcingowych NETDATA to, między innymi, dobrze zdefiniowany przedmiot umowy, precyzyjne określenie oczekiwań i możliwości, zaufanie i partnerstwo w stosunkach stron. Docelowe rozwiązanie powstaje zawsze jako odpowiedź na wymagania Klienta. Pozwala to osiągnąć rozwiązania, które są najbardziej korzystne dla naszych Klientów.

Outsourcing jest obecnie jedną z najefektywniejszych strategii zarządzania przedsiębiorstwem, która przynosi wielorakie korzyści.

Zastosowanie outsourcingu IT w działalności firmy pozwala na redukcję kosztów materialnych (obejmujących nakłady na infrastrukturę teleinformatyczną), osobowych i organizacyjnych. Przekazanie przez firmę swojej działalności informatycznej usługodawcy zewnętrznemu, pozwala jej na koncentrację na głównym przedmiocie działalności, a zarazem umożliwia dostęp do najnowszych technologii i nowoczesnych i efektywnych rozwiązań informatycznych.

 

Korzyści strategiczne

  • Gwarancja kompleksowej obsługi systemów informatycznych
  • Odpowiednie dopasowanie informatyki do potrzeb biznesu
  • Możliwość skupienia się jedynie na kluczowej działalności
  • Łatwy dostęp do wiedzy (know-how) dotyczącej organizacji pracy IT
  • Gwarancja stworzenia profesjonalnej strategii rozwoju IT odpowiadającej potrzebom biznesowym,
  • Dostęp do najnowszych technologii
  • Zabezpieczenie przed odejściem z pracy przeszkolonego pracownika
  • Konsulting zawarty w cenie usługi
  • Gwarancja ciągłości pracy systemów informatycznych
  • Klarowny sposób oceny jakości, gwarantowany umową SLA (Service Level Agreement).

Korzyści finansowe

  • Stały poziom kosztów obsługi (abonament miesięczny określony w umowie),
  • Gwarancja redukcji kosztów w obrębie obsługi IT
  • Gwarancja optymalizacji parametrów i związanych z nimi kosztów zewnętrznych (łącza, aktualizacja sprzętu, licencje etc.)
  • Redukcja kosztów związana z podnoszeniem kwalifikacji pracowników,
  • Opłata za outsourcing stanowi koszt uzyskania przychodu
  • Gwarancja doboru optymalnych rozwiązań IT dopasowa­nych do potrzeb biznesu

Facebook

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close